Lider Budowlany: Rynek meblarski charakteryzuje się dużą konkurencją. Co skłoniło Pana do stworzenia sklepu meblowego on-line?

Norbert Kaczmarczyk: Pasja i zainteresowanie aranżacją wnętrz. To one pozwalają nam na tworzenie nowoczesnych rozwiązań dla mieszkań czy też biur, ale to nie wszystko. Stale się rozwijamy, jesteśmy otwarci na potrzeby i oczekiwania naszych klientów.

fot. Totet Prime

LB: Zwrócił Pan uwagę na cały zespół. Kto go tworzy?

NK: Oczywiście ludzie podzielający mój entuzjazm i zainteresowania. Nasz zespół to wyspecjalizowana kadra, którą łączy wspólna pasja. Stale poszukujemy nowych osób podzielających nasze wartości w biznesie. W handlu internetowym ma to olbrzymie znaczenie.

LB: Dlaczego? Czy mógłby Pan rozwinąć myśl?

NK: Sklep internetowy to miejsce, w którym klient może zobaczyć produkt na ekranie. Rolą mojego zespołu jest sprawienie by poczuł, że może ten mebel „dotknąć”, „sprawdzić”. Moi pracownicy muszą wiedzieć i wiedzą, czy dany model narożnika jest miękki czy twardy, czy jest dobrze wyprofilowany. Udzielają informacji, które meble są łatwe w montażu, a które niekoniecznie, są w stanie poinformować klienta o wszystkim, czego sam nie może sprawdzić. Dla odpowiedniego wyszkolonego pracownika wystarczy tak naprawdę e-mail lub telefon.

fot. Totet Prime

LB: Rzetelna informacja jest zatem znakiem rozpoznawczym Państwa marki.

NK: Tak jak najbardziej. Rzetelne poinformowanie o plusach i minusach produktów lub danych rozwiązań jest elementem budowania zaufania i lojalności wobec marki. Klient którego potrzeby zostały potraktowane indywidualnie to dobra inwestycja, dzięki temu ludzie nas sobie polecają. Poza tym oferujemy tylko najlepsze produkty (śmiech). Zaśmiałem się, bo zabrzmiało to jak „czysty” marketing, ale to prawda.

LB: No właśnie w ofercie Totet Prime znajdują się bardzo starannie dobrane meblowe marki, prawda?

NK: Jakość. To na niej opieramy swój biznes. Jakości oczekują nasi klienci –zarówno od naszego zespołu, jak i oferowanych przez nas mebli. Postawiliśmy więc na to, co na rynku najlepsze. Przykładowo marka Signal to importer i dystrybutor mebli oraz oświetlenia, działający nieprzerwanie od 1992 roku nie tylko w Polsce, ale również w niemal 30 innych krajach. To właśnie dzięki nim możemy zaproponować niezwykle szeroki wybór mebli w różnych stylach oraz starannie dobrane wzory.

LB: Signal nie jest jedyny…

NK: Oczywiście, że nie. Meble Halmar to polska produkcja w wyjątkowym wydaniu studia Charaziak Design. Ale także import i koloryt z dalekiego wschodu. To perełki, które pozwalają nam dbać o gusta nawet najbardziej wymagających klientów. Oferujemy również meble firmy Optimum i inne.

fot. Totet Prime

LB: Są ludzie przekonani o tym, że akurat meble można kupić tylko w salonie stacjonarnym. Czy nie obawia się Pan tego, że sprzedaż on-line jednak trochę ogranicza?

NK: Wręcz przeciwnie. Statystyki mówią co innego. E-handel rośnie w siłę. Szacuje się, że rynek e-commerce w Polsce do 2020 r. osiągnie wartość 70 mld zł, a globalnie aż 3 biliony dolarów. Sama sprzedaż w Internecie rośnie ok. 4-5 razy szybciej niż całość sprzedaży detalicznej. Aż 15 mln Polaków kupuje online. Czy widać tutaj jakieś powody do zmartwień ?

LB: Zawsze pozostanie grupa nieprzekonanych?

NK: To prawda. Takie są prawa rynku, ale wielu z niezdecydowanych można skutecznie do siebie przekonać. Wiele już o tym powiedzieliśmy. Rzetelna i wszechstronna informacja, jakość, indywidualne podejście do potrzeb klienta, szeroki asortyment od stylu vintage po nowoczesny minimalizm czy styl skandynawski. Aby ściągnąć do siebie ludzi, należy postawić przede wszystkim na wygodę.

fot. Totet Prime

LB: Co to dokładnie oznacza?

NK: Wygoda klienta może być rozumiana na wiele sposobów. Po pierwsze, człowiek znajduje u nas interesujący go mebel i nie musi po niego jechać 100 km, bo przykładowo mieszka na wsi. Po drugie, osoby które zdecydowały się na zakupy przez Internet, mają większe prawa niż kupujący stacjonarnie. Ryzyka nie ma. Mogą zdecydować się na zwrot bez podania powodu w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Po trzecie, łatwość i szybkość przeprowadzenia transakcji jest dla wielu osób nie do przecenienia. Oferujemy szybkie płatności i sprawną dostawę kurierem. Klient oszczędza czas i pieniądze.

fot. Totet Prime

LB: Bardzo dziękuję za interesującą rozmowę.

NK: To ja dziękuję za możliwość przedstawienia naszego internetowego sklepu i marki.

Serdecznie zapraszam wszystkich czytelników do zapoznania się z naszą ofertą znajdującą się pod naszym adresem www.totetprime.pl

27-400 Miłków / Ostrowiec, ul. Ostrowiecka 42, woj. świętokrzyskie
tel. 575 459 007,