Przyjęta przez Polskę unijna konwencja AGN zobowiązuje rząd do inwestycji w dostosowanie rzek do IV lub V klasy żeglowności.

W związku z tym, zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą pomp Toyo, doskonałych do zastosowania przy oczyszczaniu i pogłębianiu portów, rzek, jezior, zapór i kanałów irygacyjnych oraz marin, a także wydobywaniu piasku z rzek i mórz.

Pompa Toyo DP20 miała okazję pracować przy pogłębianiu wejścia do portu w Gdyni.
W czerwcu 2015r. wpłynął do portu kontenerowiec MSC Charleston. Naniesiony piasek spowodował, iż w niektórych miejscach było około 0,5 m zapasu pod dnem płynącego giganta. Stąd tak pilna i awaryjna praca specjalistycznych służb portowych. Udało się udrożnić ten kanał między innymi dzięki dwudziestodniowej intensywnej pracy pompy do hydrotransportu typu DP.


Data publikacji: 2018-02-01

Podobne technologie i poradniki


06.11.2017 | Pompy
Począwszy od listopada 2016 r. Zenit przeprowadza...
02.10.2017 | Pompy
Wszyscy wiemy jak wiele problemów mogą sprawiać...
02.10.2017 | Pompy
Czasami chcielibyśmy zmienić istniejącą łazienkę np. powiększając...
02.10.2017 | Pompy
Pompy do ścieków szarych i wody brudnej...
02.10.2017 | Pompy
W ofercie SFA pojawiła się nowa, zatapialna...
02.10.2017 | Pompy
Saniwall Pro UP to odświeżona i ulepszona wersja...
12.09.2017 | Pompy
Przepompownia ścieków miejska w Reinachaargau w Szwajacarii...
28.08.2017 | Pompy
Pompy nowej serii Zenit Chopper podobnie jak...