Przyjęta przez Polskę unijna konwencja AGN zobowiązuje rząd do inwestycji w dostosowanie rzek do IV lub V klasy żeglowności.

W związku z tym, zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą pomp Toyo, doskonałych do zastosowania przy oczyszczaniu i pogłębianiu portów, rzek, jezior, zapór i kanałów irygacyjnych oraz marin, a także wydobywaniu piasku z rzek i mórz.

Pompa Toyo DP20 miała okazję pracować przy pogłębianiu wejścia do portu w Gdyni.
W czerwcu 2015r. wpłynął do portu kontenerowiec MSC Charleston. Naniesiony piasek spowodował, iż w niektórych miejscach było około 0,5 m zapasu pod dnem płynącego giganta. Stąd tak pilna i awaryjna praca specjalistycznych służb portowych. Udało się udrożnić ten kanał między innymi dzięki dwudziestodniowej intensywnej pracy pompy do hydrotransportu typu DP.


Data publikacji: 2018-02-01

Podobne technologie i poradniki


16.08.2023 | Pompy
W DAB wierzymy, że rozwój oraz zastosowanie...
16.08.2023 | Pompy
W tym roku świętujemy 10-lecie typozeregu Esybox!...
16.08.2023 | Pompy
Typoszereg bezdławnicowych pomp obiegowych Evosta wyróżnia się...
25.05.2022 | Pompy
Zadaniem zestawu hydroforowego jest ciągłe i automatyczne...
10.01.2022 | Pompy
Jak szybko odpowietrzyć pompę elektroniczną? Jak ruszyć...
08.12.2021 | Pompy
Zawory grzybkowe służą do odcinania lub regulacji...
08.12.2021 | Pompy
Zasuwy są to urządzenia z grupy zaworów...
12.05.2021 | Pompy
Zalewanie piwnic czy garaży to dość powszechny...
12.05.2021 | Pompy
DAB projektuje rozwiązania szyte na miarę z...
06.11.2017 | Pompy
Począwszy od listopada 2016 r. Zenit przeprowadza...
02.10.2017 | Pompy
Saniwall Pro UP to odświeżona i ulepszona wersja...
02.10.2017 | Pompy
W ofercie SFA pojawiła się nowa, zatapialna...