4. edycja Visual Merchandising Forum

W jaki sposób skutecznie zadziałać na klienta?

26 października 2016r. w warszawskim Business Centre Club odbędzie się czwarte spotkanie z cyklu Visual Merchandising Forum. To coroczna inicjatywa firmy Promedia, prezentująca trendy w tej dziedzinie na kolejny sezon. Partnerem zbliżającego się eventu została firma Branch Brothers.

Temat przewodni tegorocznej edycji VM Forum to „Visual merchandising, który sprzedaje”. Podczas spotkania będzie można dowiedzieć się nie tylko, jak pięknie i modnie zaaranżować sklep czy centrum handlowe, ale też w jaki sposób zadziałać na klienta, by chętniej robił zakupy i regularnie powracał. Wśród poruszanych zagadnień znajdą się m.in. oddziaływanie na emocje i zmysły klienta, właściwe stosowanie oświetlenia w zależności od rodzaju sklepu i asortymentu, zwiększenie sprzedaży dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii, spójność sklepu off-line i on-line, sposoby wykorzystania sezonowych okazji do zwiększenia obrotów, sekrety najlepszych sklepów.

Wydarzenie adresowane jest przede wszystkim do menedżerów zarządzających sieciami detalicznymi, decydentów w zakresie visual merchandisingu w sieciach detalicznych i sklepach, osób decydujących o visual merchandisingu i marketingu w centrach handlowych.

 

vm forum

 

Udział w wykładach, panelach dyskusyjnych i bezpłatnych konsultacjach na stoiskach informacyjnych Partnerów Forum daje gwarancję zdobycia wiedzy o najnowszych trendach w visual merchandisingu sklepów i centrów handlowych.
Dzięki aktywnej obecności na VM Forum można dowiedzieć się, jak dzięki emocjom skuteczniej oddziaływać na zmysły i zachowania zakupowe klientów, jak lepiej wykorzystać sezonowe okazje do zwiększenia sprzedaży, jak łatwiej korzystać z nowych technologii wspierających sprzedaż.

Honorowi partnerzy Visual Merchandising Forum to Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, Polska Rada Centrów Handlowych, Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęły: Fashionbusiness.pl, Moda Męska, Ambiente, Ambiente International, Galerie Handlowe, Meble.pl, Biznes.meble.pl, Meblarstwo Komponenty i Technologie, Liderbudowlany.pl.

Więcej informacji na stronie: www.promedia.biz.pl


Data publikacji: 2016-10-04

Skontaktuj się z firmą


Chcesz zamówić produkt usługę tej firmy lub zapytać o więcej szczegółów?
Zadzwoń do firmy pod numerem telefonu: 601 ... pokaż numer
Możesz też skorzystać z formularza kontatowego poniżej:

Podobne wydarzenia


28.05.2018 | Składy budowlane
Dzień pełen wrażeń, szeroka oferta produktowa, wymiana...
27.06.2017 | Energia ekologiczna
Targi Energii Odnawialnej i Efektywności Energetycznej już...
04.04.2017 | Remonty, renowacje
Przegląd rynku budowlanego, spotkania B2B, konferencje i...
02.11.2016 | Energia ekologiczna
Olbrzymie zainteresowanie, jakim cieszyła się miniona edycja...
Z roku na rok polskie firmy, działające...
28.05.2018 | Składy budowlane
Dzień pełen wrażeń, szeroka oferta produktowa, wymiana...
27.06.2017 | Energia ekologiczna
Targi Energii Odnawialnej i Efektywności Energetycznej już...
04.04.2017 | Remonty, renowacje
Przegląd rynku budowlanego, spotkania B2B, konferencje i...

Słowa kluczowe: wydarzenia targowe, wydarzenie