Nice Polska i FIBARO łączą siły wspólną kampanią TV

Firma Nice Polska, obchodząca w tym roku swoje 25-lecie, od lat mocno związana jest ze sportem, a w szczególności z żużlem. We współpracy z FIBARO, które w 2018 roku zasiliło szeregi grupy Nice, przygotowały po raz pierwszy wspólną kampanię reklamową.

W związku z podpisaną umową z Ekstraligą Żużlową, w okresie od kwietnia do listopada 2021 roku na antenie nSport+ HD i kanałach Eleven Sports prezentowane będą 30-sekundowe spoty reklamowe. Każdy opowiada osobną historię, jednak mimo różnic – inni bohaterowie, inne pokolenia, inne potrzeby, inne priorytety – wszystkie historie łączy jedno – produkty Nice i FIBARO. System automatyki budynkowej i inteligentnych domów odpowiadają na zróżnicowane potrzeby użytkowników, oferując nieograniczone możliwości, których namiastkę możemy zobaczyć w przygotowanych materiałach.

Pozwól smart home zatroszczyć się o Ciebie

Smart home już dawno przestał był interesującym gadżetem. Przygotowane spoty pokazują system, który realnie ułatwia życie mieszkańcom; umożliwia sterowanie roletami, markizami, multimediami, światłami, a także dba o bezpieczeństwo. Zaprezentowane urządzenia dzięki swojemu designowi idealnie wpasowują się w otoczenie, a co najważniejsze – spełniają swoją funkcję – troszczą się o domowników. Spoty reklamowe emitowane będą przy każdym magazynie przedmeczowym oraz przy każdej transmisji live meczu PGE Ekstraligi.

Współpraca Nice i FIBARO zatacza coraz większe kręgi

Tegoroczna kampania reklamowa to nie pierwszy raz, gdy obie marki łączą swoje siły. W 2020 roku, w Las Vegas, Nice i FIBARO zorganizowały wspólne stoisko na największych na świecie targach elektroniki użytkowej oraz nowych technologii – CES 2020. Odwiedzający to interaktywne stoisko mogli zapoznać się z najnowszymi produktami i rozwiązaniami technologicznymi, doświadczając różnych scenariuszy inteligentnego domu. Premierę miała wówczas m.in. nowa centrala FIBARO Home Center 3, kompatybilna z ponad 2000 produktów innych firm działających w różnych technologiach, w tym produktami automatyki do bram firmy Nice.

Nice Polska i FIBARO należą do międzynarodowego lidera sektora Inteligentnych Rozwiązań dla Domu, Bezpieczeństwa i Automatyki Domowej – włoskiej grupy Nice. Obiema spółkami w Polsce kieruje Adam Krużyński, jako Dyrektor Zarządzający w Nice Polska oraz Prezes Zarządu w Fibar Group. Dzięki temu działania obu firm są bardziej zintegrowane i pozwalają w pełni wykorzystywać ich potencjał rynkowy.

Współpraca obu firm daje użytkownikom wymierne korzyści płynące z systemu smart, a kompatybilność oferowanych przez obie marki produktów zwiększa jego funkcjonalność, co daje produktom z grupy Nice wyraźną przewagę rynkową.

Grupa Nice nieustannie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom użytkowników i stwarza wyjątkowe możliwości rozwoju systemów automatyki domowej i inteligentnego domu. Sterowanie bramami, roletami, markizami, żaluzjami, oświetleniem, ogrzewaniem, kontrola bezpieczeństwa czy sterowanie innymi urządzeniami w domu nigdy wcześniej nie było takie proste i wygodne. A to tylko niektóre z możliwości, jakie oferują rozwiązania marek Nice i FIBARO!


Data publikacji: 2021-04-01

Podobne technologie i poradniki


24.04.2024 | Automatyka domowa
Już są nowości. Nie przegap żadnej! Do...
10.01.2024 | Automatyka domowa
Systemy sterowania ogrzewaniem ENGO Controls zmniejszają zużycie...
29.11.2023 | Automatyka domowa
Wydajne ogrzewanie domów to wyzwanie dla każdego...
17.10.2023 | Automatyka domowa
Ogrzewanie podłogowe wymaga automatyki sterującej. Wie o...
02.06.2023 | Automatyka domowa
Marka ENGO Controls wprowadziła na rynek rewolucyjną...
27.11.2022 | Automatyka domowa
Wybierając regulator temperatury, kierujemy się użytecznością oraz...
05.07.2022 | Automatyka domowa
Domowa automatyka ułatwia nam życie. Przyspiesza procesy,...
18.04.2022 | Automatyka domowa
Na początku roku 2022 firma QL Controls...
Od pierwszego stycznia 2022 roku ABAX przenosi...
29.11.2021 | Automatyka domowa
Odkurzacze bezprzewodowe są obecnie coraz bardziej popularne....