KRISPOL podsumował współpracę z partnerami na kolejnym już Zjeździe Salonów KRISHOME. W 2-dniowym wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele salonów z całej Polski.

 

 

Wymiana doświadczeń jest kluczowa w każdym biznesie. 10 maja 2019 r. odbyła się konferencja, w której wzięli udział przedstawiciele salonów KRISHOME. Spotkanie zostało poprzedzone prezentacją linii produkcyjnej i nowoczesnej metody pakowania wykorzystywanej w zakładzie w Psarach Małych.
O planach i udziale marki KRISHOME w rynku opowiedział zaproszonym gościom Dyrektor Sprzedaży Krajowej – Radosław Gibki. – Salony stolarki KRISHOME rosną dwukrotnie szybciej niż punkty pozostałych partnerów. Przygotowaliśmy kompletny pomysł na biznes, ale ogromne znaczenie ma również zaangażowanie naszych kooperantów, którzy ten koncept tworzą w praktyce. Wymiana doświadczeń jest w moim odczuciu bardzo istotna. Komunikacja pozwala nam na dostosowywanie planów nie tylko do obecnej sytuacji rynkowej, ale przede wszystkim oczekiwań klienta, z którym bezpośredni kontakt mają nasi dystrybutorzy – komentuje. Na konferencji został też przedstawiony strategiczny plan marketingowy na kolejne miesiące 2019 roku, a także poruszony temat termomodernizacji. – Liczby mówią same za siebie, porównujemy wyniki z ubiegłych lat z obecnymi i patrzymy z optymizmem na drugą połowę roku. Planowane promocje, trwająca akcja termomodernizacja, nowe produkty w ofercie i dynamiczny rozwój sieci KRISHOME zdeterminowały nasze przyszłe aktywności – powiedziała Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager firmy KRISPOL. Ważnym punktem była prezentacja nowych projektów AKADEMII EKSPERTA. – Ciągle rozszerzamy nasz projekt dla profesjonalistów. Wkrótce partnerzy będą mogli skorzystać z nowych szkoleń. Zauważamy, że klient docelowy, który jest zainteresowany stolarką KRISPOL szuka nie tylko produktów o najwyższych parametrach, ale coraz częściej ma świadomość, że na satysfakcję ze stolarki ma również wpływ dobry montaż. – powiedział Marcin Garbaciak, szkoleniowiec obecny na wydarzeniu.
Wydarzenie zakończyła uroczysta kolacja połączona z networkingowym After Party. – Perfekcyjnie przygotowanie konferencji przez specjalistów KRISPOL. Statystyki wzrostowe przedstawione w liczbach zaskakują, podkręcają i motywują do dalszego działania, uświadamiając jednocześnie, że to co robimy faktycznie zmierza we właściwym kierunku. Konferencje tego typu pogłębiają wiedzę na temat produktów, nowości oraz zmian. Spotkanie bardzo rzeczowe – mówi Joanna Szajnowska, reprezentująca salon ISZ z Dębna.

 

 

KRISPOL jest wiodącym europejskim producentem bram i stolarki otworowej. Firma jest obecna w branży budowlanej od ponad 25 lat. Oferuje kompleksowe, nowoczesne rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy, okna, rolety i drzwi.


Data publikacji: 2019-05-14

Podobne technologie i poradniki


13.07.2020 | Stolarka otworowa
Jak przygotować otwór pod montaż bramy garażowej,...
24.06.2020 | Stolarka otworowa
Sezon 2019/2020 był kolejnym, w którym zaplecze...
18.06.2020 | Stolarka otworowa
Firma KRISPOL nieustannie rozwija swoją sieć sprzedaży...
10.06.2020 | Stolarka otworowa
Od maja na polskim rynku systemów okiennych...
05.06.2020 | Stolarka otworowa
Czego poszukuje nowoczesny inwestor budujący dom lub...
28.05.2020 | Stolarka otworowa
Wraz z początkiem maja 2020 na rynku...
25.05.2020 | Stolarka otworowa
Rządowy program Czyste Powietrze doczekał się aktualizacji....
20.05.2020 | Stolarka otworowa
Oszczędność formy i różnorodność rozwiązań czy właśnie...
14.05.2020 | Stolarka otworowa
Rozwiązania smart home zyskują w oczach inwestorów...
07.05.2020 | Stolarka otworowa
Pierwsza fala epidemii koronawirusa wstrząsnęła całym światem,...
04.05.2020 | Stolarka otworowa
Firma KRISPOL zarekomendowała nowy projekt Grupy G-U....