Łukasz Piszczek przedłużył kontrakt z marką KRISPOL

KRISPOL, czołowy polski producent bram, okien, drzwi i rolet, kontynuuje kontrakt z Łukaszem Piszczkiem – zawodnikiem Borussi Dortmund, który od 2016 roku jest ambasadorem marki i prowadzonej kampanii „Gwarancja spokoju”.

Przedłużony kontrakt
Łukasz Piszczek, jeden w najbardziej rozpoznawalnych polskich piłkarzy, związany z Borussią Dortmund jest ambasadorem marki KRISPOL od 2016 roku. Kooperacja zaowocowała udaną kampanią pod hasłem „Gwarancja spokoju”, którą marka zamierza kontynuować. – Nie jest tajemnicą, że stawiamy na rynki eksportowe i dużą ekspansję. Przedłużenie kontraktu z Łukaszem Piszczkiem to część długofalowej strategii mającej na celu zwiększenie rozpoznawalności KRISPOL wśród zagranicznych Partnerów Handlowych – mówi Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy firmy KRISPOL.

 

Nowy projekt Łukasza Piszczka
Łukasz Piszczek 19 marca br. przedłużył kontrakt z KRISPOL, ale także uruchomił jeden z najważniejszych projektów w swoim życiu – Fundację Akademia Łukasza Piszczka, która jest ukoronowaniem jego piłkarskiej kariery i powrotem do sportowych korzeni. W rodzinnych Goczałkowicach narodziła się pasja do piłki, którą teraz Łukasz chce przekazać młodym piłkarkom i piłkarzom. – Cieszę się, że przedłużam kontrakt z firmą, której wartości są również i mi szczególnie bliskie. Moją rolą jest stanowić gwarancję spokoju dla drużyny, w której gram. Krispol zapewnia ją inwestorom, którzy decydują się na stolarkę tej marki. Na boisku czy w biznesie – wyznawanie zasady „fair play” pozwala osiągnąć sukces i realizować cele, w tym jesteśmy dobrzy – komentuje przedłużenie kontraktu Łukasz Piszczek.
Wspólne plany

Spółka KRISPOL deklaruje, że dopóki piłka jest w grze, nie opuści swojego ambasadora i będzie go wspierała biznesowo i marketingowo. Po zakończonym sezonie Bundesligi piłkarz odwiedzi salony KRISHOME, w których spotka się z inwestorami. Będzie to na pewno duże wydarzenie dla lokalnych społeczności. – KRISHOME, Ambasador Łukasz Piszczek i Gwarancja spokoju to nasz biznesowy hat-trick. Przedłużenie kontraktu było oczywistym krokiem po udanych latach współpracy. Jesteśmy pod wrażeniem nowego projektu Łukasza, zaimponował nam swoją społeczną odpowiedzialnością – mówi Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager firmy KRISPOL. W oparciu o dotychczasową efektywną współpracę KRISPOL będzie kontynuował kampanię „Gwarancja spokoju”, której nowa odsłona jest planowana na drugą połowę roku. Wzajemne wsparcie i wspólne osiąganie założonych celów – to strategia na najbliższą przyszłość. – Jesteśmy przekonani, że dzięki przedłużeniu współpracy z Ambasadorem, Krispol będzie silniejszy, tak jak silniejsza jest drużyna z Łukaszem Piszczkiem na boisku – dodaje Katarzyna Kozłowska.

KRISPOL jest wiodącym europejskim producentem bram i stolarki otworowej. Firma jest obecna w branży budowlanej od ponad 25 lat. Oferuje kompleksowe, nowoczesne rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy, okna, rolety i drzwi.


Data publikacji: 2019-03-22

Podobne technologie i poradniki


16.07.2019 | Stolarka otworowa
Klasyczny model okna rozwieralno-uchylnego, do wysokości 1,5...
14.05.2019 | Stolarka otworowa
KRISPOL podsumował współpracę z partnerami na kolejnym...
09.05.2019 | Stolarka otworowa
Firmy KRISPOL i Nice wspólnie zostały sponsorem...
23.04.2019 | Stolarka otworowa
  Blisko 70 uczniów odwiedziło zakłady czołowego...
18.03.2019 | Stolarka otworowa
Branża stolarki otworowej otwiera się na nowe...
11.03.2019 | Stolarka otworowa
Według danych udostępnionych przez GUS rośnie liczba...
01.03.2019 | Stolarka otworowa
KRISPOL inwestuje w rozwój kompetencji Partnerów Handlowych...
26.02.2019 | Stolarka otworowa
KRISPOL uruchamia wiosenną promocję w oparciu o...
14.12.2018 | Stolarka otworowa
Firma Vikking KTS – producent kompozytowych drzwi...
30.11.2018 | Stolarka otworowa
„Trwałość przez dziesięciolecia” – tak producenci drzwi...
17.10.2018 | Stolarka otworowa
“Czasem kobieta musi mieć większą siłę przebicia”...
17.10.2018 | Stolarka otworowa
Częstym problemem, który pojawia się jesienią i...