KRISPOL w kampanii gwarancja spokoju 2021 z ambasadorem Łukaszem Piszczkiem w roli głównej

Ruszyła ogólnopolska kampania digitalowa produktów KRISPOL i konceptu KRISHOME – kompletu stolarki dla domu. W specjalnie stworzonym materiale wideo pojawia się ambasador – Łukasz Piszczek, który od EURO 2016 towarzyszy działaniom wizerunkowym spółki.

Celem kampanii jest wyeksponowanie, wartości, jaką jest dom, stanowiący swoistą gwarancję spokoju i ostoję. To w jego zaciszu spędziliśmy sporo czasu podczas pandemii, to tu znajdujemy ukojenie po długim dniu pracy, to go tworzą najbliższe nam osoby. To również jedna z najważniejszych inwestycji w życiu, warto więc, jak komunikuje marka, zadbać podczas budowy o stolarkę wysokiej jakości.

Marka nawiązała do baśniowej fabuły, w myśl której brama, drzwi, okna i rolety zostają upersonifikowane i ochraniają mieszkańców przed nocnymi marami i strachami, prezentując w ten sposób główne zalety produktów KRISPOL – bezpieczeństwo, funkcjonalność, energooszczędność. W rolę tytułowego bohatera, wracającego po długim dniu do domu, wcielił się Łukasz Piszczek, światowej klasy piłkarz, niegdyś reprezentant drużyny narodowej, dziś doświadczony zawodnik Borusii Dortmund. To tu czeka na niego gwarancja spokoju, czyli rodzina, która czuje się w domu bezpiecznie nawet, podczas nieobecności głowy rodziny.

fot. KRISPOL 

Realizacją materiału po raz kolejny zajęła się agencja Baltic Media Group z Gdańska, która współpracuje z Krispol od 2019 roku. Działania digitalowe w Internecie zostały rozplanowane przy współpracy z MaxRoy Agency. Spot można obejrzeć na kanale Youtube:

 


Data publikacji: 2021-01-18

Podobne technologie i poradniki


05.03.2021 | Stolarka otworowa
Inwestorzy, którzy są właśnie na etapie wyboru...
23.02.2021 | Stolarka otworowa
Nowoczesne podejście w obszarze polityki personalnej, rozwój...
16.02.2021 | Stolarka otworowa
KRISPOL, europejski producent komplet stolarki dla domu...
25.01.2021 | Stolarka otworowa
Marka KRISHOME kolejny rok z rzędu została...
18.12.2020 | Stolarka otworowa
Prowadzona przez spółkę KRISPOL polityka CSR-owa, zakłada...
18.11.2020 | Stolarka otworowa
Wielka obniżka cen okien i drzwi producenta...
12.11.2020 | Stolarka otworowa
Zadbaj o ciepły i energooszczędny dom na...
03.11.2020 | Stolarka otworowa
Tegoroczna gala rozdania Izydorów, miała wyglądać inaczej,...
26.10.2020 | Stolarka otworowa
Stanowi aż 85 procent powierzchni okna, wpływa...