KRISPOL przygotowuje Partnerów Handlowych na sprzedaż stolarki online

Firma KRISPOL od lat skupia się nie tylko na kierunkach rozwoju produktów stolarki okiennej, ale także na trendach projektowania komunikacji marketingowej i współpracy z siecią sprzedaży. To właśnie dla Partnerów Biznesowych z salonów KRISHOME odbyły się dedykowane warsztaty z technik sprzedaży stolarki online.

Grupa Witalni, która zajmuje się doradztwem i szkoleniami z zakresu optymalizacji procesów biznesowych, przygotowała specjalny program warsztatów rozwojowych dla Partnerów Handlowych z sieci salonów KRISHOME. Szkolenia wystartowały od 17 kwietnia, oczywiście w przestrzeni online. Celem prowadzącego – Leszka Sergiela, było wyposażenie uczestników w praktyczne narzędzia, wiedzę i techniki z zakresu sprzedaży stolarki w Internecie.

– Obecność biznesowa i komunikacyjna w Internecie do niedawna dla marek z branży stolarki okiennej była subiektywną decyzją. W obliczu epidemii koronawirusa sytuacja diametralnie się zmieniła i każda z firm chce zjeść swój kawałek internetowego tortu, a także wyprzedzić konkurencję w wyścigu o klienta. Firma KRISPOL z autorskim projektem sieci sprzedaży KRISHOME od dawna mocno zaznacza swoją widoczność w Internecie. Teraz zadbano też, by partnerzy biznesowi otrzymali solidne wsparcie merytoryczne – skomentował szkoleniowiec. – Uczestnicy warsztatów chętnie zadawali pytania, to otwarte osoby, dla których, jak wnioskuję, nieustanny rozwój jest priorytetem. Jestem przekonany, że zdobytą wiedzę przekłują w realną praktykę – dodaje Leszek Sergiel.

fot. Krispol

Podczas szkolenia Partnerzy Biznesowi nauczyli się planowania pracy w czasie epidemii, poznali techniki prezentacji produktów online, a także poszerzyli swoją wiedzę z zakresu prowadzenia wideokonferencji z inwestorem. – Branża stolarki przeżywa digitalową ewolucję w przyspieszonym tempie. Nieustannie pracujemy nad rozwojem naszej sieci sprzedaży, szkolenie z Grupą Witalni to kolejny z elementów dynamicznego rozwoju i przekazania elementów marketingowego warsztatu – skomentowała Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager firmy KRISPOL. Na stronie internetowej producenta zostały wprowadzone zmiany, od teraz klienci mogą skontaktować się z salonem sprzedaży również za pomocą popularnych na całym świecie komunikatorów – Facebook Messenger i Whats App.

Przedsiębiorstwo prowadzi również szkolenia online w ramach Akademii Eksperta – tu partnerzy mogą przeszkolić doradców techniczno-handlowych z zakresu produktów oferowanych przez KRISPOL, montażu stolarki okiennej, a w ostatnim czasie – również tajników marketingu w Internecie.


Data publikacji: 2020-04-22

Podobne technologie i poradniki


18.11.2020 | Stolarka otworowa
Wielka obniżka cen okien i drzwi producenta...
12.11.2020 | Stolarka otworowa
Zadbaj o ciepły i energooszczędny dom na...
03.11.2020 | Stolarka otworowa
Tegoroczna gala rozdania Izydorów, miała wyglądać inaczej,...
26.10.2020 | Stolarka otworowa
Stanowi aż 85 procent powierzchni okna, wpływa...
23.10.2020 | Stolarka otworowa
Zadbaj o bezpieczeństwo najbliższych i zapewnij sobie...
15.10.2020 | Stolarka otworowa
Funkcjonalna, bezpieczna, energooszczędna. Jaką stolarkę okienno-drzwiową wybrać,...
30.09.2020 | Stolarka otworowa
Ponadczasowe białe drzwi przylgowe? Klasyka litego drewna...
30.09.2020 | Stolarka otworowa
Marka KRISPOL wyprzedza trendy i prezentuje absolutnie...
28.09.2020 | Stolarka otworowa
Otacza nas praktycznie w każdej sferze życia...
11.09.2020 | Stolarka otworowa
Polska Liga Siatkówki S.A. oraz firma KRISPOL...
17.08.2020 | Stolarka otworowa
Kompletna stolarka od jednego dostawcy to pewność...