KRISPOL przygotowuje Partnerów Handlowych na sprzedaż stolarki online

Firma KRISPOL od lat skupia się nie tylko na kierunkach rozwoju produktów stolarki okiennej, ale także na trendach projektowania komunikacji marketingowej i współpracy z siecią sprzedaży. To właśnie dla Partnerów Biznesowych z salonów KRISHOME odbyły się dedykowane warsztaty z technik sprzedaży stolarki online.

Grupa Witalni, która zajmuje się doradztwem i szkoleniami z zakresu optymalizacji procesów biznesowych, przygotowała specjalny program warsztatów rozwojowych dla Partnerów Handlowych z sieci salonów KRISHOME. Szkolenia wystartowały od 17 kwietnia, oczywiście w przestrzeni online. Celem prowadzącego – Leszka Sergiela, było wyposażenie uczestników w praktyczne narzędzia, wiedzę i techniki z zakresu sprzedaży stolarki w Internecie.

– Obecność biznesowa i komunikacyjna w Internecie do niedawna dla marek z branży stolarki okiennej była subiektywną decyzją. W obliczu epidemii koronawirusa sytuacja diametralnie się zmieniła i każda z firm chce zjeść swój kawałek internetowego tortu, a także wyprzedzić konkurencję w wyścigu o klienta. Firma KRISPOL z autorskim projektem sieci sprzedaży KRISHOME od dawna mocno zaznacza swoją widoczność w Internecie. Teraz zadbano też, by partnerzy biznesowi otrzymali solidne wsparcie merytoryczne – skomentował szkoleniowiec. – Uczestnicy warsztatów chętnie zadawali pytania, to otwarte osoby, dla których, jak wnioskuję, nieustanny rozwój jest priorytetem. Jestem przekonany, że zdobytą wiedzę przekłują w realną praktykę – dodaje Leszek Sergiel.

fot. Krispol

Podczas szkolenia Partnerzy Biznesowi nauczyli się planowania pracy w czasie epidemii, poznali techniki prezentacji produktów online, a także poszerzyli swoją wiedzę z zakresu prowadzenia wideokonferencji z inwestorem. – Branża stolarki przeżywa digitalową ewolucję w przyspieszonym tempie. Nieustannie pracujemy nad rozwojem naszej sieci sprzedaży, szkolenie z Grupą Witalni to kolejny z elementów dynamicznego rozwoju i przekazania elementów marketingowego warsztatu – skomentowała Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager firmy KRISPOL. Na stronie internetowej producenta zostały wprowadzone zmiany, od teraz klienci mogą skontaktować się z salonem sprzedaży również za pomocą popularnych na całym świecie komunikatorów – Facebook Messenger i Whats App.

Przedsiębiorstwo prowadzi również szkolenia online w ramach Akademii Eksperta – tu partnerzy mogą przeszkolić doradców techniczno-handlowych z zakresu produktów oferowanych przez KRISPOL, montażu stolarki okiennej, a w ostatnim czasie – również tajników marketingu w Internecie.


Data publikacji: 2020-04-22

Podobne technologie i poradniki


13.07.2020 | Stolarka otworowa
Jak przygotować otwór pod montaż bramy garażowej,...
24.06.2020 | Stolarka otworowa
Sezon 2019/2020 był kolejnym, w którym zaplecze...
18.06.2020 | Stolarka otworowa
Firma KRISPOL nieustannie rozwija swoją sieć sprzedaży...
10.06.2020 | Stolarka otworowa
Od maja na polskim rynku systemów okiennych...
05.06.2020 | Stolarka otworowa
Czego poszukuje nowoczesny inwestor budujący dom lub...
28.05.2020 | Stolarka otworowa
Wraz z początkiem maja 2020 na rynku...
25.05.2020 | Stolarka otworowa
Rządowy program Czyste Powietrze doczekał się aktualizacji....
20.05.2020 | Stolarka otworowa
Oszczędność formy i różnorodność rozwiązań czy właśnie...
14.05.2020 | Stolarka otworowa
Rozwiązania smart home zyskują w oczach inwestorów...