KRISPOL angażuje się w projekt Związku Polskie Okna i Drzwi – Wymień Stolarkę

Marka KRISPOL już od dłuższego czasu aktywnie angażuje się w kampanie edukacyjne, mające na celu rozpropagowanie remontów termomodernizacyjnych. Tym razem dołączyła do projektu Związku Polskie Okna i Drzwi i razem z największymi firmami z branży będzie zachęcać do wymiany stolarki na energooszczędną.

Z korzyścią dla środowiska i kieszeni

103 miliardy złotych, taka kwota została przeznaczona w Polsce na wsparcie finansowe przedsięwzięć termomodernizacyjnych. Dedykowane programy („Program Czyste Powietrze”, „Ulga termomodernizacyjna”, „STOP Smog”) pokrywają część inwestycji związanych z wymianą bądź likwidacją źródeł ciepła i termomodernizacją w budynkach mieszkalnych jednorodzinnych. Wszystkie podjęte działania mają na celu ograniczyć powstawanie smogu. Skala problemu jest wysoka, szacuje się, że 58 proc. polskich zasobów budowlanych to budynki starsze niż 40 lat. Podjęcie remontu to nie tylko korzyść dla środowiska, ale również realne oszczędności w postaci optymalizacji rachunków.

Wspólny projekt dla środowiska

Związek Polskie Okna i Drzwi zainicjował akcję mającą na celu zainteresowanie społeczeństwa ochroną środowiska i podjęciem realnych kroków w kierunku wymiany stolarki okiennej na energooszczędną. Do projektu dołączyli najwięksi producenci, swój udział komentuje również czołowy producent bram, okien, drzwi i osłon – firma KRISPOL. – Cieszy nas, że pod wspólnym szyldem będziemy propagować odpowiedzialne podejście do ochrony środowiska. Wymiana stolarki na energooszczędną to oczywiście nie jedyne, ale jedno z potężnych narzędzi na drodze do lepszej jakości powietrza w naszym kraju. Produkty marki KRISPOL spełniają wymogi programu Czyste Powietrze, a także kwalifikują się do odliczenia Ulgi Termomodernizacyjnej – powiedziała Katarzyna Kozłowska – Marketing Manager firmy KRISPOL. – Jednocześnie wszystkich planujących prace uczulamy, aby oprócz wysokiej jakości produktów, uwzględnić także ich dobry montaż, wykonywany przez certyfikowanych fachowców. Dopiero takie połączenie daje gwarancję spokoju na długie lata – dodaje Katarzyna Kozłowska.

Wspólna kampania koalicjantów pod skrzydłami POiD rozpoczęła się 14.07.2020 r. Na stronie internetowej marki KRISPOL można znaleźć aktualne informacje o formach wsparcia remontu termomodernizacyjnego.


Data publikacji: 2020-07-16

Podobne technologie i poradniki


25.01.2021 | Stolarka otworowa
Marka KRISHOME kolejny rok z rzędu została...
18.01.2021 | Stolarka otworowa
Ruszyła ogólnopolska kampania digitalowa produktów KRISPOL i...
18.12.2020 | Stolarka otworowa
Prowadzona przez spółkę KRISPOL polityka CSR-owa, zakłada...
18.11.2020 | Stolarka otworowa
Wielka obniżka cen okien i drzwi producenta...
12.11.2020 | Stolarka otworowa
Zadbaj o ciepły i energooszczędny dom na...
03.11.2020 | Stolarka otworowa
Tegoroczna gala rozdania Izydorów, miała wyglądać inaczej,...
26.10.2020 | Stolarka otworowa
Stanowi aż 85 procent powierzchni okna, wpływa...
23.10.2020 | Stolarka otworowa
Zadbaj o bezpieczeństwo najbliższych i zapewnij sobie...
15.10.2020 | Stolarka otworowa
Funkcjonalna, bezpieczna, energooszczędna. Jaką stolarkę okienno-drzwiową wybrać,...
30.09.2020 | Stolarka otworowa
Ponadczasowe białe drzwi przylgowe? Klasyka litego drewna...