KRISPOL 1. LIGA podsumowuje sezon i podaje statystyki

Sezon 2019/2020 był kolejnym, w którym zaplecze PlusLigi dzięki wsparciu sponsorów mogło podnosić swój poziom i stać się jeszcze bardziej atrakcyjne dla kibiców oraz partnerów. Kluczową decyzją, która wpłynęła na coraz większą profesjonalizację rozgrywek było wsparcie tytularnego sponsora rozgrywek – firmy KRISPOL.

– Marketing sportowy jest najlepszą formą reklamy, emocje towarzyszące sportowi są najlepiej zapamiętywane przez naszych klientów – mówił przed sezonem Karol Krysiński, Prezes Zarządu firmy KRISPOL. – Stąd nasza decyzja o podjęciu współpracy z Polską Ligą Siatkówki. Stworzyły się nowe możliwości, 1. Liga Mężczyzn się profesjonalizuje, a my postanowiliśmy, że będziemy uczestniczyć w tym procesie.
Prezes Polskiej Ligi Siatkówki Paweł Zagumny nie krył zadowolenia z pozyskania tak ważnego partnera biznesowego. – Bardzo się cieszę, że pozyskaliśmy nowego sponsora – podkreśla Zagumny. – Daje on nam finansową stabilizację, a klubom możliwość rozwoju i dążenia do jak najlepszych wyników, przy wzorowej organizacji widowisk sportowych.

Elektryzującą walkę o ligowe medale uniemożliwiła pandemia koronawirusa. Udało się do czasu zatrzymania KRISPOL 1. Ligi rozegrać 177 meczów. Po raz pierwszy w historii walczono także o Puchar KRISPOL 1. Ligi, triumfowała w nim drużyna BBTS Bielsko-Biała, a impreza zebrała mnóstwo pochwał za organizację i doskonałą promocję siatkówki.

Profesjonalizacji i podnoszeniu atrakcyjności widowisk na zapleczu PlusLigi sprzyjała także Telewizja Polsat, której transmisje z 23 ligowych meczów obejrzało ponad 800 tysięcy widzów. Z kolei spotkania przyciągnęły do hal 72132 kibiców. Aż 39,6 mln zł wyniósł łączny ekwiwalent reklamowy KRISPOL 1. Ligi Mężczyzn.

fot. KRISPOL

– Cieszy nas udana współpraca z Polską Ligą Siatkówki – mówi Karol Krysiński, Prezes Zarządu firmy KRISPOL. – Szkoda tylko, że pandemia zabrała nam wszystkim możliwość oglądania sportowej walki o medale w KRISPOL 1. Lidze, bo emocji byłoby na pewno co nie miara – dodaje.

– Jesteśmy bardzo wdzięczni firmie KRISPOL za ten sezon wspólnej, bardzo dobrej pracy – dodaje prezes Zagumny. – Przy wsparciu naszych nowych partnerów możemy z optymizmem patrzeć w przyszłość i liczyć na dalszy rozwój. W sezonie 2020/2021 już pod nową nazwą i z nowym partnerem, lecz dokładnie z takimi samymi celami.

Przypomnijmy, że Polska Liga Siatkówki oraz firma KRISPOL dynamicznie rozwijają współpracę, którą zapoczątkował sezon 2019/2020 KRIPSOL 1. Ligi. W kolejnych rozgrywkach wiodący europejski producent bram i stolarki otworowej jeszcze mocniej zaangażuje się we wspieranie flagowych rozgrywek prowadzonych przez PLS. A zaplecze Ligi Mistrzów Świata wystartuje jako TAURON 1. Liga Mężczyzn.


Data publikacji: 2020-06-24

Podobne technologie i poradniki


07.06.2024 | Stolarka otworowa
Z początkiem czerwca oferta produktowa WIŚNIOWSKI poszerza...
19.04.2024 | Stolarka otworowa
W świecie projektowania wnętrz i architektury, nawet...
19.12.2023 | Stolarka otworowa
W 2024 roku, w okresie drugiego kwartału,...
06.12.2023 | Stolarka otworowa
Już wkrótce, w pierwszym kwartale 2024 roku,...
16.11.2023 | Stolarka otworowa
Firma Abakus OKNA wprowadza do oferty nową...
16.11.2023 | Stolarka otworowa
SLIDE to przesuwne drzwi tarasowe wyróżniające się...
26.10.2023 | Stolarka otworowa
Nowość od Morad – poznaj system AC-84EI...
17.10.2023 | Stolarka otworowa
fot. Salamander Industrie-Produkte GmbH Duże przeszklenia i...
16.10.2023 | Stolarka otworowa
Nowość w ofercie, z którą stworzysz skuteczną...
06.10.2023 | Stolarka otworowa
Ksiądz Czesław „Kuba” Marchewicz, założyciel Wspólnoty Burego...