DRUTEX odświeża swój wizerunek i prezentuje nowe logo

DRUTEX, wiodący producent okien pionowych w Europie, odświeża swoją markę, poprzez wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej. Rebranding marki z okazji 30. rocznicy założenia firmy stanowi element szerszej strategii mającej na celu wzmocnienie globalnego wizerunku przedsiębiorstwa. Nowa kreacja marki to wyraz zmian, jakie zachodzą w firmie w ostatnich latach. Wprowadzeniu nowej identyfikacji towarzyszyć będzie również zmiana dotychczasowego claimu reklamowego na hasło „Engineered for you”, które ma być odpowiedzią na globalne aspiracje firmy i jej pozycję rynkową.

Drutex od zawsze znany jest jako firma silna, wiarygodna i inwestująca we własny rozwój. W ciągu minionych ponad trzydziestu lat przedsiębiorstwo zyskało miano lidera na polskim rynku stolarki okienno-drzwiowej i wyznacza standardy w zakresie nowoczesnych rozwiązań okienno-drzwiowych w Europie. Kompleksowa oferta, różnorodność systemów okienno-drzwiowych, sprawny serwis, najkrótsze na rynku terminy realizacji zamówień i indywidualne rozwiązania dopasowane do wymogów poszczególnych rynków i Klientów, to niektóre z najistotniejszych atutów podkreślających strategię działania przedsiębiorstwa. Zmiana wizerunku i odświeżenie marki ma na celu podkreślenie tych aspektów. Nowe logo Drutex nawiązuje do znaku, który obowiązywał w firmie od 1994 roku. Nowy znak stał się nie tylko bardziej elegancki i nowoczesny, ale też prostszy i bardziej czytelny. Sygnet wykorzystuje budowę litery ,,D” zaczerpniętą z nazwy marki i odwołuje się poprzez przestrzeń wnętrza litery do najważniejszej grupy produktów DRUTEX – okien. Akcentujący żółty kolor nawiązuje do poprzedniej identyfikacji wizualnej, zaś przewaga czerni podkreśla pozycję i wartość firmy Drutex na rynku. Kolor czarny ma też za zadanie podkreślić fundament idei tworzenia okien. Firma od zawsze stawia na indywidualny styl, innowacyjność i elegancję. Dzięki połączeniu nowej kolorystki (kolor czarny) z dotychczasowym żółtym kolorem odzwierciedla ewolucję marki, ale przede wszystkim  połączenie tradycji i doświadczenia z postępem.

– Nowe logo Drutex symbolizuje różnorodność produktów i nawiązuje przy okazji do nowego początku i dziedzictwa firmy. Ma podkreślić dorobek firmy, ale także kierunek na przyszłość – nowoczesność i rozwój. Projekt nowego logo lepiej odzwierciedla charakter naszej marki. Konsekwentnie przekazuje obietnicę jakości daną naszym klientom. Marka Drutex należy do najbardziej innowacyjnych i najlepiej rozpoznawalnych w Europie w swojej branży. Dlatego w nowej identyfikacji wizualnej koncentrujemy się na tym, co najlepsze z naszej historii, starając się połączyć te wartości z nowoczesnością i dynamiką, odpowiadającą wizerunkowi innowacyjnej firmy będącej liderem rynku – tłumaczy prezes DRUTEX S.A., Leszek Gierszewski.

Zmianom nowego logo i identyfikacji wizualnej towarzyszy również zmiana claimu reklamowego firmy. Dotychczasowe hasło „Drutex – Najlepsze Okna” zostaje zastąpione claimem „Drutex – Engineered for you”. Nowe hasło komunikuje w sposób bardziej wyraźny i bezpośredni misję firmy polegającą na dostarczaniu klientom produktów nowoczesnych i zaawansowanych technologicznie, a jednocześnie „szytych na miarę” i w pełni dopasowanych do indywidualnych potrzeb odbiorców na całym świecie.
– Chcemy, aby krótki slogan na polskim i zagranicznych rynkach był wymawiany w języku angielskim, co jest dość popularną praktyką w odniesieniu do marek prowadzących działalność na większości światowych rynków, dla firm o globalnych aspiracjach. Hasło odzwierciedla naszą politykę związaną z tworzeniem produktów w pełni zindywidualizowanych. Nasze produkty tworzone są na indywidualne zamówienie Klienta i ograniczone wyłącznie jego wyobraźnią. Nasza przewaga tkwi w technologii i indywidualnym podejściu do Klienta. Nowy slogan ma tę filozofię podkreślić jeszcze wyraźniej – dodaje prezes Leszek Gierszewski.
Nowe logo może być wykorzystywane zarówno z jak i bez motto „Engineered for you”. Sam sygnet występować będzie obecnie jako samodzielny znak rozpoznawczy firmy.

Nowy system komunikacji marketingowej i identyfikacji będzie sukcesywnie wprowadzany w drukach oraz na wszystkich wykorzystywanych do tej pory nośnikach. Drutex stopniowo wprowadzi również przyszłościowy, elegancki i globalny wizerunek marki w swojej sieci partnerów handlowych na całym świecie. Stare logo będzie można jeszcze zobaczyć w niektórych materiałach do wyczerpania zapasów. W przypadku punktów partnerskich okres przejściowy zmiany logo ze starego na nowe będzie wynosił ok. dwóch lat. Wprowadzeniu nowego logo towarzyszyć będzie kampania reklamowa realizowana zarówno w Polsce jak i na rynkach zagranicznych. Celem kampanii będzie nie tylko podkreślenie zmiany wizerunku i identyfikacji firmy, ale również wyrażenie indywidualizacji oferty i nowoczesności produktów konstruowanych dla każdego Klienta i dopasowanych do jego preferencji i wyobrażeń.

Kampania reklamowa planowana jest na pierwszy kwartał 2017 r.


Data publikacji: 2016-12-12

Podobne technologie i poradniki


23.02.2021 | Stolarka otworowa
Nowoczesne podejście w obszarze polityki personalnej, rozwój...
16.02.2021 | Stolarka otworowa
KRISPOL, europejski producent komplet stolarki dla domu...
25.01.2021 | Stolarka otworowa
Marka KRISHOME kolejny rok z rzędu została...
18.01.2021 | Stolarka otworowa
Ruszyła ogólnopolska kampania digitalowa produktów KRISPOL i...
18.12.2020 | Stolarka otworowa
Prowadzona przez spółkę KRISPOL polityka CSR-owa, zakłada...
18.11.2020 | Stolarka otworowa
Wielka obniżka cen okien i drzwi producenta...
12.11.2020 | Stolarka otworowa
Zadbaj o ciepły i energooszczędny dom na...
03.11.2020 | Stolarka otworowa
Tegoroczna gala rozdania Izydorów, miała wyglądać inaczej,...
26.10.2020 | Stolarka otworowa
Stanowi aż 85 procent powierzchni okna, wpływa...