Budowa domu w dobie pandemii. KRISPOL z kampanią #StaySafe

Aktualna sytuacja pokrzyżowała wiele planów, w tym również nie pozostała bez znaczenia dla inwestorów planujących budowę domu. Wydłużone oczekiwanie na dokumenty, przedłużające się kwarantanny i destabilizacja, ale też silniejsza niż kiedykolwiek potrzeba posiadania odpowiedniej przestrzeni dla rodziny.

Nie ma jak w domu – powiedzenie, które niejednokrotnie powtarzaliśmy w czasach przed pandemicznych, nabrało w ostatnim roku nowego znaczenia. Cztery kąty stały się dla wielu z nas centrum dowodzenia – biurem, salą lekcyjną, nagle najważniejsze stało się szybkie łącze i wydzielenie własnej przestrzeni do nauki i pracy. Wielu z nas ten czas nakłonił do refleksji nad stanem mieszkaniowym rodziny.

Według statystyk osoby pracujące poza miejscem zamieszania spędzały przed pandemią poza domem około 11 godzin dziennie, w dobie pandemii często nawet 22, czyli zdecydowaną większość doby. Wielu Polaków właśnie ten czas skłonił do refleksji i podjęcia konkretnych decyzji, które swoje odzwierciedlenie znalazły w konkretnych danych. Jak podaje GUS w 2020 zostało wydanych aż 200 540 pozwoleń na budowę, z czego ponad 106 tys. to pozwolenia wydane na budowę domu jednorodzinnego. Dla porównania, rok wcześniej, liczba ta nie przekroczyła 100 tys. w zakresie budownictwa rodzinnego.

fot. Krispol

Powoli odnajdujemy się w nowej sytuacji, innej rzeczywistości, uczymy żyć z pandemią w tle. To jednak nie zwalnia nas od odpowiedzialności i troski o najbliższych. Planując budowę domu, czy będąc w jej trakcie, warto pamiętać o bezpieczeństwie. Marka KRISPOL uruchomiła kampanię #StaySafe, podkreślając, że prace na budowie można kontynuować z zachowaniem środków ostrożności, ale jest tu potrzebne odpowiedzialne podejście, zarówno wykonawców, jak i inwestorów.

– Już od roku komunikujemy się z inwestorami planującymi budowę, namawiając ich do mądrych decyzji przy zachowaniu obostrzeń sanitarnych. To właśnie odpowiedzialne podejście całego zespołu, sprawiło, że możemy terminowo dostarczać stolarkę KRISPOL do salonów KRISHOME, w których inwestorzy mogą liczyć na bezpieczne zakupy – bez względu na to, czy planują dokonać zakupu stacjonarnie, czy wybiorą zdalną ścieżkę obsługi zamówienia – komentuje Katarzyna Kozłowska – Marketing Manager marki KRISPOL. – Kampania #StaySafe ma zachęcać do odpowiedzialnej postawy, która docelowo pozwoli terminowo kontynuować prace na budowach.

Więcej informacji o kampanii można znaleźć na stronie producenta: www.krispol.pl


Data publikacji: 2021-04-01

Podobne technologie i poradniki


19.04.2024 | Stolarka otworowa
W świecie projektowania wnętrz i architektury, nawet...
19.12.2023 | Stolarka otworowa
W 2024 roku, w okresie drugiego kwartału,...
06.12.2023 | Stolarka otworowa
Już wkrótce, w pierwszym kwartale 2024 roku,...
16.11.2023 | Stolarka otworowa
Firma Abakus OKNA wprowadza do oferty nową...
16.11.2023 | Stolarka otworowa
SLIDE to przesuwne drzwi tarasowe wyróżniające się...
26.10.2023 | Stolarka otworowa
Nowość od Morad – poznaj system AC-84EI...
17.10.2023 | Stolarka otworowa
fot. Salamander Industrie-Produkte GmbH Duże przeszklenia i...
16.10.2023 | Stolarka otworowa
Nowość w ofercie, z którą stworzysz skuteczną...
06.10.2023 | Stolarka otworowa
Ksiądz Czesław „Kuba” Marchewicz, założyciel Wspólnoty Burego...