Profix włącza się do akcji #wspieramyszpitale

Wiemy, że potrzeby służby zdrowia są bardzo duże dlatego też zdecydowaliśmy się uruchomić akcję, która z jednej strony będzie wyrazem naszego uznania dla wszystkich zaangażowanych w ratowanie życia, a z drugiej umożliwi jeszcze większe wsparcie zakładów opieki zdrowotnej.

W zeszłym tygodniu do ZOZ Pińczów w ramach darowizny wysłaliśmy kolejne 100 par gogli ochronnych. W ten sposób zainaugurowaliśmy naszą odsłonę akcji #WSPIERAMYSZPITALE.

Każdy może dołączyć do akcji. W sklepie internetowym www.narzedzianonstop.pl oraz www.sklep.lahtipro.pl  dostępna jest limitowana seria odzieży #WSPIERAMYSZPITALE. Każda zakupiona koszulka, to jedna para gogli ochronnych przekazana przez Profix placówkom medycznym, które cały czas zgłaszają do nas zapotrzebowanie na środki ochronny indywidualnej. Liczymy, że przy Waszym udziale uda nam się pomóc większej liczbie osób zaangażowanych w walkę z koronawirusem.

Dobry sprzęt ochronny pomaga ratować życie. Dlatego cały czas wspieramy tych, od których zależy najwięcej: lekarzy, pielęgniarki, ratowników, wszystkie służby walczące z epidemią. Do chwili obecnej przekazaliśmy już ponad 2000 różnego rodzaju przyłbic, maseczek i gogli.

ZŁOTY LAUR KONSUMENTA 2020 DLA PROLINE

Miło nam poinformować, że także w tym roku marka Proline została uhonorowana Złotym Laurem Konsumenta w kategorii narzędzia ręczne. Cieszy nas to bardzo, ponieważ ten tytuł jest dowodem na to, że Polacy doceniają wysoką jakość naszych narzędzi i polecają je innym. Wszystkim, którzy w tegorocznym badaniu oddali swój głos na Proline – serdecznie dziękujemy.

Laur Konsumenta to bez wątpienia jeden z najbardziej prestiżowych ogólnopolskich projektów konsumenckich,w ramach którego co roku wybierane są najbardziej popularne i godne zaufania marki, produkty, a także usługi. Na podstawie wieloetapowego sondażu danej marki, przeprowadzanego wśród konsumentów, uwzględniane są następujące czynniki: m.in. innowacyjny charakter produktów/usług, elementy przewagi konkurencyjnej czy dynamika wzrostu popularności. Badania opinii prowadzone są podczas rozmowy telefonicznej oraz za pomocą sond na popularnych portalach internetowych, w tym na portalach branżowych, serwisach tematycznych oraz na portalach informacyjno-społecznościowych.

Internetowa kampania reklamowa PROLINE

W miniony piątek ruszyła nowa wizerunkowa internetowa kampania reklamowa „Zadbaj o swój ogród”. W serwisach i portalach branżowych, chętnie odwiedzanych przez miłośników przydomowej zieleni emitowanych jest ponad 50 różnego rodzaju banerów reklamowych przedstawiających narzędzia i akcesoria PROLINE oraz Złoty Laur Konsumenta 2020. Akcja prezentuje nowości ogrodowe i zachęca do robienia zakupów on-line.


Data publikacji: 2020-04-20

Podobne technologie i poradniki


22.06.2016 | Odzież robocza
Wraz z rozwojem gospodarki i wzrostem specjalizacji...